livjdr

Miss You - Nickelback

Miss You-Nickelback
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, 
我是如此想念你 
I just woke up from a dream today
今天我刚从梦中醒来 
Time gone by
时光流逝 
but you still look the same
但你的面容依旧未变 
Felt so real to have you back with me
你回到我的身边 这感觉那么的真实 
It's just too bad
不幸的是 
it's just another dream
这又是另一个梦 
Give me just one wish
如果我放弃一切 
If I could give it all away
就可让我实现一个愿望 
I'd do it just for one more day
我会这样做 只为拥有你再多一天 
I thought I had the time to wait
我想我还有时间去等 
Now it's too late to tell you
但现在一切已经太迟了没告诉你 
That I
我没告诉你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you
我想你 
so so I do
真的很想你 
After dark, laughin' in the rain
黑夜中 在雨中大笑 
Silver heart locket on a chain
一颗心像是被牢牢紧锁 
Well pictures fade
照片也褪了色 
and silver turns to grey
头发也变得斑白 
But the best of thieves
但即使是最优秀的小偷 
couldn't take my love away
也带不走我对你的爱 
Give me just one wish
如果我放弃一切 
If I could give it all away
就可让我实现一个愿望 
I'd do it just for one more day
我会这样做 只为拥有你再多一天 
Trade it in for one more moment
只为再多一刻拥有你 
Tell you what I never told ya
告诉你不曾对你说过的话 
All the things I left unsaid
我曾没有说出口的话 
I meant to say before you left
在你离开前我曾想说的话 
I thought I had the time to wait
我想我还有时间去等 
Now it's too late to tell you
但一切已经太迟了没来得及告诉你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you
我想你 
so so I do
真的很想你 
If there was some way, 
如果有什么办法能带回你 
you know I would
你知道我会尝试 
I'd do it today, I wish I could
我会立即尝试 多希望我能带回你啊 
I call out your name, 
呼唤着你的名字 
it does no good
却没什么帮助 
I wish I knew what would
我真希望我能早点知道我这么想你 
I... I miss you so much
我很想你 
God knows I do
上帝知道 我真的很想你 
I I wish my wish was enough
如果我的愿望能实现 这一个也就够了 
Give me just one wish. 
如果我放弃一切 
If I could give it all away
就可让我实现一个愿望 
I'd do it just for one more day
我会这样做 只为拥有你再多一天 
Trade it in for one more moment
只为再多一刻拥有你 
Tell you what I never told ya
告诉你不曾对你说过的话 
All the things I left unsaid
我曾没有说出口的话 
I meant to say before you left
在你离开前我曾想说的话 
I thought I had the time to wait
我想我还有时间去等 
Now it's too late to tell you
但一切已经太迟了没来得及告诉你 
I I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So, so, I do
我想你 我真的很想你 
I miss you So
我是如此想念你 

评论